După patru ani în care UNTOLD s-a aflat în topul festivalurilor din Europa și a reușit să atragă zeci de mii de turiști străini în România, fiind unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din Europa, primește din partea Ministerului Turismului distincția de AMBASADOR AL TURISMULUI ROMÂNESC. Astfel, UNTOLD devine primul brand românesc care primește această distincție, fiind în acest fel recunoscute eforturile depuse în promovarea României. Pe lângă turiștii care au ocazia să descopere Transilvania, an de an, mulți dintre ei ajung să descopere și litoralul românesc, datorită NEVERSEA.

Suntem onorați să primim această importantă distincție de AMBASADOR AL TURISMULUI ROMÂNESC, din partea Ministerului Turismului și vă asigurăm că vom continua să ne implicăm și să dezvoltăm modalități de promovare a României, așa cum am făcut-o încă de la prima ediție a festivalului UNTOLD. Mulțumim echipei din minister care a fost alături de noi în acest an, făcând posibile eforturile comune de promovare a turismului românesc peste hotare.- BOGDAN BUTA, Director General UNTOLD

untold12
UNTOLD continuă și, mai mult decât atât, dezvoltă campania Transilvania All Inclusive lansată în 2016, transformând-o, în anul centenarului, în România All Inclusive. Din acest an s-a alăturat campaniei și festivalul NEVERSEA, astfel că, de la munte până la malul Mării Negre, această campanie își propune să transforme țara în cel mai mare resort din lume. UNTOLD și NEVERSEA sunt mult mai mult decât două festivaluri de muzică, ambele fiind ambasadoare ale României și deschizătoare de drumuri pentru turiștii care vin pentru prima dată în țară și descoperă frumusețile ei prin prisma celor mai așteptate evenimente muzicale ale anului 2018.În parteneriat cu Ministerul Turismului, brățările de festival UNTOLD și NEVERSEA vor oferi în perioada 5 iulie -30 septembrie reduceri sau alte facilități la peste 70 de obiective turistice importante din întreaga țară. Pentru a putea promova turiștilor cât mai multe atracții ale României, anul acesta este disponibilă platforma online atât pe site-ul Untold cât și pe site-ul Neversea, unde pot fi încărcate în mod gratuit obiective turistice (castele, muzee, conace, complexe turistice de tip hotel-restaurant), singura obligație a operatorilor fiind de a oferi un beneficiu posesorilor de brățară UNTOLD și NEVERSEA 2018. Înscrierile pe plaftormă pot fi făcute până la data de 1 august 2018. Toate obiectivele turistice care se vor înscrie în platformă vor fi promovate atât pe site-urile Untold si Neversea, cât și în timpul festivalurilor, în cadrul standului România All Inclusive. untold14

Campania România All Inclusive este fără îndoială o campanie prin care dorim să deschidem porțile către turiștii străini care vin la festivalurile noastre și să-i motivăm să mai rămână câteva zile la noi în țară pentru a descoperi frumusețile pe care le avem. Nu în ultimul rând ar trebui să fie și o campanie care să ne facă pe noi românii mândri de țara noastră.- EDY CHEREJI, Director de Marketing și Comunicare UNTOLD

Mai multe informații despre Campania Romania All Inclusive și despre lista obiectivelor care pot fi vizitate de turiști se pot găsi pe site-ul campaniei.

Sursă foto: Untold

UNTOLD 2018 - WOLF SPIRIT
SISTEM DE PLATĂ, ACCES ÎN FESTIVAL ȘI PROGRAMUL PE ORE LA NEVERSEA
=
Cristina Tănase

Suburban Magazine înseamnă susţinerea necondiţionată a culturii urbane, prin voluntariatul a peste 20 de redactori. Avem nevoie de susţinerea ta pentru a merge mai departe.