Populara platformă de distribuire audio online, SoundCloud, ar putea să fie forțată să își disperseze norii din cauza unor pierderi de $44 mil. USD.

Deși compania a înregistrat aproximativ 40 de milioane de utilizatori și 200 de milioane de ascultători, iar recent au semnat un contract cu Universal Media Group ce le oferă dreptul de a urca muzica artiștilor UMG, SoundCloud se află în momentul de față într-o situație economică foarte precară.

După cum spun cei de la Music Business Worldwide, raportul financiar al companiei de la sfârșitul lui 2014 indică încă de pe atunci că veniturile acestora cresc mai greu comparativ cu cheltuielile generale ale companiei.

SoundCloud a câștigat $17.35 mil USD, dar au pierdut un total imens de $44.19m. Este clar că deși SoundCloud aveau suficiente fonduri pentru a își întreține resursele, aceștia mai degrabă supraviețuiau și nu se lăfăiau în mormane de bani. Asta face compania să fie foarte dependentă de capitalul investit în viitor.

Într-o declarație dată pentru revista FACT, SoundCloud declară că sumele acestea ”reflectă de fapt o companie într-o perioadă de creștere puternică, ce încă se bucură de 18 milioane de compozitori, ce aduc peste 110 milioane de melodii platformei și aproape 175 milioane de ascultători lunar.”

Ce rezervă viitorul pentru SoundCloud? Ei bine, dacă viitorul pachet pe bază de abonament nu este un adevărat succes financiar, platforma de streaming audio ar putea fi forțată să își caute veniturile în altă parte pentru a putea întreține serviciul pe durată.

 

 

Îți place să bei bere? Ți-am găsit jobul ideal
Săptămâna sunetului
=
Robert Gugonatu

Suburban Magazine înseamnă susţinerea necondiţionată a culturii urbane, prin voluntariatul a peste 20 de redactori. Avem nevoie de susţinerea ta pentru a merge mai departe.