Ai căutat mereu să ieși din tipare cu haine si accesorii care să te reprezinte? Atunci ai ajuns unde trebuie! Pentru că ne plac lucrurile originale și susținem această industrie, zilele acestea am stat de vorbă cu Claudiu Obreja despre cum este să-ți construiești propria afacere de la 0 și, în special, cum să menții imaginea unui brand de haine. Mai exact, imaginea brand-ului NERV.

Vrei să știi ce e NERV? Atunci hai să aruncăm o privire și să vedem ce ne spune Claudiu în rândurile următoare!

blind 2 resize

Suburban Magazine: Atitudine și stil non-conformist- la asta ne gândim cu toții atunci când vedem un produs NERV. Spune-mi, de unde a luat naștere ideea acestui brand și cum te-ai hotărât să o pui în aplicare?

Claudiu Obreja: După ce am petrecut în jur de zece ani lucrând în industria de sportwear am realizat că nu mă mai satisfăcea ideea de a vinde produse realizate de alții și am decis sa încep un proiect propriu. Cel mai la îndemână mi-a fost să mă axez pe crearea unui brand de haine care să reprezinte idealurile mele și stilul de viață pe care îl abordam. Astfel, în 2013 am demarat proiectul NERV.

11 new size

Suburban Magazine: A fost greu să începi un astfel de proiect de la 0?

Claudiu Obreja: Da. Bineînțeles, mă așteptam să fie greu și încă este, atât financiar cât și din aspectul de a face ceva să se întâmple în România: legi, birocrație, probleme inutile, etc… Cu toatea acestea am fost surprins de reacția clienților, atât direcți cât și firme partenere și mi-am dat seama că într-adevăr am facut ceva bine. În concluzie, lucrurile se întamplă, chiar dacă lent, ele merg într-o directie bună.

_MG_2598-Edit resize

Suburban Magazine: Societatea pune accentul din ce în ce mai mult pe imagine, iar mai ales în vânzări, aceasta e destul de importantă pentru un produs. Cu ce imagine sau oameni ai vrea ca brandul tău să fie asociat?

Claudiu Obreja: Am încercat să susținem din start artiști din toate ramurile underground-ului românesc, de la muzică până la arta vizuală, cât și sportivi din diferite categorii, punând puțin accentul pe sportul extrem, dar nu limitându-se la acesta (skateboard, bike, snowboard, etc…).

_MG_5766resize

11156198_972624859416572_1873163665845795912_n resize

IMG_7921 resize

Suburban Magazine: Ce are NERV în plus față de alte branduri pe o piață care pare deja saturată?

Claudiu Obreja: Nu consider că piața este neapărat saturată, deci este mult loc de crescut. În orice caz, nu am vrut să riscăm nimic în acest aspect și avem o lista de lucruri care fac din NERV un brand special. În primul rând, un lucru la care ținem foarte mult este să păstrăm producția în România, de unde și motto-ul nostru Made in Transylvania. În al doilea rand, insistăm să punem accentul pe detalii, folosindu-le pentru a surprinde clienții și a adăuga valoare produselor.

11.1 rresize

NERV keychain 3 resize

Suburban Magazine: Electric Castle, Creative EST sunt doar câteva din evenimentele la care ați fost prezenți.
Care este impactul pe care prezența voastră la astfel de evenimente îl are asupra brandului în sine? Mai exact, crezi că este o strategie de vânzare/ imagine benefică pentru voi, ținând cont că trăim totuși în România, iar oamenii privesc cu scepticism orice fel de manifestare nouă?

Claudiu Obreja: Ne place să ieșim la cât mai multe evenimente pentru a putea să prezentam efectiv fizic produsele. Chiar dacă avem site-ul cu magazin online de unde se poate comanda direct de la noi, vrem să prezentăm clienților finali produsele astfel încât aceștia să le atingă, să le probeze și să își facă o idee clară despre cum se simte un produs NERV.
Oamenii sunt foarte încântați când aud că brandul este românesc și când văd varietatea de produse valabile. Chiar dacă inițial sunt poate putin reticenți, îndoiala dispare mai ales cand aud că produsele sunt proiectate și realizate integral la Brașov.

8 resize

Satellites 1 resize

Suburban Magazine: Aveți planuri noi de proiecte pentru perioada ce urmează?

Claudiu Obreja: Da, deși abia a început anul, am început să ne punem cap la cap ideile și urmează în curând atât să le alegem pe cele mai bune, cât și să le anunțăm pe cele care se vor întampla în curând. În același timp, încercăm să ne plănuim colecțiile și produsele viitoare.

_MG_2611-Edit resize

Suburban Magazine: Ca o ultimă întrebare, spune-ne, unde pot fi găsite produsele NERV de cei care sunt interesați să le achiziționeze?

Claudiu Obreja: După cum am menționat, acestea se pot comanda online de pe site-ul nostru: www.nerv.ro, dar și de pe www.custom-garage.ro. Fizic, produsele se gasesc în Brașov la Flava Shop (str. Grigoras Dinicu nr. 2) și în București la Switch (str. 11 Iunie, în incinta club Fabrica). Pentru anul acesta încercăm să mai adăugăm câteva locații noi în țară. De asemenea, produsele se vor putea achiziționa la diverse evenimente pe care le vom anunța; momentan, participarea la Electric Castle este confirmată.

dorin s resize

_MG_6346 resize
Așadar, ce este NERV? Noi vă spunem doar atât: o formă a culturii urbane ce dorește să aducă în prim plan calitatea la nivel de creație: design și mesaj, mișcare și sunet. Un concept din care să simți că faci parte doar prin existență, o fuziune între imagine și atitudine într-un singur cuvant.

Cu alte cuvinte: Te îmbraci Nerv. Asculți Nerv. Te dai Nerv.

buff nerv - Copy resize

serban resize

_MG_7805resize,

Suburban Girl: Corina
Mi-am lăsat fricile deoparte
=