7up, din 1929 mereu original. Cam asta ar fi deviza băuturii pe care, fără îndoială cu toții o știm. Brandul desfășoară în prezent campania 7up Vintage, prin care încurajazează oamenii să-și prețuiască și să-și definească originalitatea după propriile reguli, fără a se teme să o arate lumii întregi și a provocat, astfel, câțiva creativi la un discurs despre originalitate, despre ce înseamnă să-ți urmezi cu încredere pasiunea și să depășești obstacolele cu o atitudine relaxată.

Mihnea Ghilduș, Maurice Munteanu, Alexia Țalavutis și originalii pe care aceștia trei au ales să-i susțină în campania 7Up Vintage, Ana Bănică, Mădălina Rădulea și Barna Nemethi, au acceptat să povestească liber despre alegerea lor de a fi altfel, de a îndrăzni să facă lucrurile așa cum simt și a nu se lăsa intimidați de norme sau convenții.

Rezultatul?

Mihnea Ghilduș, designer de produs și fondat Dizainăr, este de părere că „originalitatea este un cuvânt foarte greu de definit, dar, în același timp foarte frumos. Sunt voci care spun că totul s-a creat deja, că nu mai există nimic nou. Dar, tot ce s-a creat deja poate fi revăzut și recreat prin propria perspectivă, de aceea cred că cea mai importantă parte a originalității este să fii tu însuți.”

mihnea-ghildus

Fashion editorul Maurice Munteanu apreciază „persoanele și oamenii care își urmăresc visul, care își ascultă, în primul și în primul rând, glasul inimii. Știu că sună poate prea poetic, dar eu chiar cred în treaba asta.”

maurice-munteanu

Artista Alexia Țalavutis consideră că „a face ceva diferit chiar nu e un lucru ușor, este chiar o responsabilitate foarte mare, iar important este să crezi despre tine că poți să fii original pentru că asta te ajută mai departe în procesul creației.”

alexia-talavutis

Iar regizorul Barna Nemethi susține că „originalitatea este strâns legată de ceea ce ne interesează. Și, de multe ori, oamenii cad în această capcană de a-i interesa ceea ce este mainstream, iar atunci este nevoie de o doză de curaj ca să-ți propui să te intereseze lucrurile mai puțin cunoscute.”

barna-nemethi

Ana Bănică, creatoarea brandului Cai Verzi pe Pereți și Mădălina Rădulea, figura din spatele Madeleine Artisan Jeweler, au ales să-și spună povestea cu aceeași emoție cu care au și pornit în aventura antreprenoriatului creativ.

ana-banica

madalina-radulea

Concluzia? Toți cei șase și-au urmat, așadar, neîncetat pasiunea, reușind mereu să rămână fideli propriilor vise, susținând și încurajând, la rândul lor, talentele aflate la început de drum care vor forma următoarea generație de creativi.

Detaliile acestei inițiative drăguțe și, în general, ale campaniei 7up Vintage pot fi găsite pe pagina de Facebook și pe website-ul brandului.

Ghid electronic pentru neiniţiaţi
Lazy monday
=