Cea mai longevivă campanie de donare de sânge din România, BLOOD NETWORK, inițiată de organizatorii festivalurilor UNTOLD și NEVERSEA, revine! Campania se dezvoltă de la an la an, atât în privința numărului de donatori în centrele fixe, cât și la caravanele mobile BLOOD NETWORK. În acest an campania începe mai devreme și se desfășoară în perioada 13 mai- 29 iunie în toate centrele de transfuzii din țară. Totodată, caravana mobilă va fi prezentă în nouă orașe din România.

CLUJ-NAPOCA: 11, 12 MAI, BULEVARDUL EROILOR
TÂRGU MUREȘ: 18,19 MAI, PIAȚA TEATRULUI
IAȘI: 18,19 MAI, IULIUS MALL
TIMIȘOARA: 25,26 MAI, PARCAREA FACULTĂȚII DE POLITEHNICĂ
ORADEA: 1,2 IUNIE, PIAȚA UNIRII
SIBIU: 8,9 IUNIE, PIAȚA UNIRII
BUCUREȘTI: 14,16 IUNIE, PARCUL HERĂSTRĂU, INTRAREA PIAȚA CHARLES DE GAULLE
BRAȘOV: 22, 23 IUNIE, BULEVARDUL REPUBLICII, ZONA MODAROM
CONSTANȚA: 29, 30 IUNIE, PIAȚA OVIDIUuntold view

Cei care donează sânge la caravana mobilă între orele 8.00-14.00 și se înscriu în baza de date Și Eu Donez primesc un bilet gratuit de o zi la UNTOLD sau la NEVERSEA. Toți cei care donează sânge la centrele de transfuzii din întreaga țară și intră în rețeaua Și Eu Donez vor primi reducere la abonamente.

Campania Blood Network se dezvoltă de la an la an. În 2019, am adăugat încă trei orașe în care va ajunge caravana de donare de sânge, Târgu Mureș, Sibiu și Oradea. În acest fel, pe lângă centrele de transfuzii din toată țara, tinerii pot dona la caravana mobilă care, în acest an, poate fi găsită în 9 orașe din România. Ne dorim să creștem numărul de donatori de sânge, mai ales că spitalele din România au o nevoie constantă de sânge. – EDY CHEREJI, director de Comunicare UNTOLD&NEVERSEA

Campania Blood Network în 2018 a însemnat peste 1000 de donatori la cele 6 caravane mobile de donare de sânge și peste 3000 de donatori la centrele de transfuzii din întreaga țară. NEVERSEA 2019 va avea loc în perioada 4-7 iulie la Constanța, iar UNTOLD 2019 va avea loc în perioada 1-4 august la Cluj-Napoca.

Sursă foto: Untold

AWAKE în top 20 cele mai bune festivaluri boutique din Europa
AWAKE lansează tema celei de-a treia ediții cu eseul vizual #BohemianBlast
=