Export to PDF | Export to DOC

Florin Dobre a lansat colecția S/S 2016,,Sbornicul’’ Part I alături de brandul ZENON, între prieteni.

Artistul și designerul Florin Dobre și-a lansat noua colecție S/S 2016, intitulată “Sbornicul” part I, într-un cadru select și restrains – o cină între prieteni.

Cina a avut loc la Showroom-ul Exotique (Splaiul Unirii, nr. 96), furnizor de mobilă al Casei Regale a României. Masa, la care s-au asezat în jur de cincizeci de invitați, a fost atent aranjată într-un stil oriental, din dorința de a oferi lucruri exclusiviste celor care iubesc frumosul. În acea seară doamnele au stat față în față cu domnii, sala și masa fiind împărțite între cele două sexe. În jumătatea domnilor, designerul Florin Dobre și-a prezentat piesele din noua colecție și clipul de promovare, iar în partea doamnelor noul brand Zenon a încântat privirile cu noile produse.

3

 

Deși o cină cu prietenii este un eveniment agreabil, se întâmplă ca evenimentele tragice să trezească în noi conștiința. Într-un astfel de context, aceasta colecție invită la o recuperare de sine, la o recâștigare a sufletului autentic – sufletul românesc.

Florin Dobre a ales să își îndrepte „zborul” atenției spre autenticitatea românească, ghidat și îndrăgostit de puterea și frumusețea românilor simpli, de peste generații. Designerul vede adoptarea valorilor tradiționale în spațiul modern ca pe o soluție de supraviețuire, în contextul experimentului globalizării, spirituale și nu numai, în cadrul căruia suntem cu toții, mici cobai. Nu vrem să mai pedalăm în gol, vrem să zburăm…

Colecția Sbornicul reprezintă o călătorie spre origini, în care designerul pășește pe „cărări deja bătătorite”, folosind același croi simplu, atât de ușor de realizat și de purtat, însă pe atât de puternic ca impact.

9

Liniile simple al portului tradițional au influențe din Țara Hațegului și din Ținutul Pădurenilor, unde au avut centrul politic străvechii daci. Acest fond stămoșesc care, în multe forme, a rezistat până astăzi, se regăsește în colecția lui Florin, iar designerul imaginează propulsarea lui, cu putere, spre viitor.

Materialele au un design unicat, însă, de această dată, de nereprodus. Stofa, lâna, bumbacul și inul fac parte și de această dată din colecție, tăiate în clasicul croitorilor, „întinerite” de linia designerului și personalizate printr-un styling puternic, ca, de altfel, toate colecțiile anterioare.

 

Zenon deschide porțile imaginatiei tuturor femeilor. Pe piața de accesorii de dama din Romania și-a făcut apariția luna aceasta un nou brand ce îți pune imaginația la încercare. Zenon creează pantofi și poșete din piele, deosebite și comode.

Restaurantul Gallo Nero, sarea și piperul bucătăriei italiene din capitală, a avut grija de invitatii celui mai dandy eveniment al acestei primaveri.

Mai multe poze de la eveniment se pot găsi aici iar mai jos puteți viziona clipul de promovare:

Lazy monday
Jazz in the park
=
Alex Coțofană

Suburban Magazine înseamnă susţinerea necondiţionată a culturii urbane, prin voluntariatul a peste 20 de redactori. Avem nevoie de susţinerea ta pentru a merge mai departe.